Πολιτική Επιστροφών
Προϋποθέσεις & Διαδικασια Επιστροφής
Πρόβλημα στο Προϊόν :
Η εταιρεία μας πραγματοποιεί όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο στην περίπτωση που ο πελάτης διαπιστώσει πρόβλημα στο προϊόν θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία επιστροφής προβληματικού προϊόντος, αρκεί η επιστροφή να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Διαδικασία επιστροφής προβληματικού προϊόντος.
Σε περίπτωση επιστροφής προβληματικου προϊόντος πρεπει να εχει προηγηθει τηλεφωνικη η γραπτη μεσω e-mail επικοινωνια με την εταιρεια για να αποσταλει Ειδικη Φορμα RMA.
Ο Πελατης θα πρεπει να συμπληρωσει την φορμα RΜΑ με τετοιο τροπο ωστε να αναγραφετε καθαρα το προβλημα του προιοντος. Σε ορισμενες περιπτωσεις οπως αναγραφετε στην φορμα RMA θα πρεπει το προιον να συνοδευεται απο δειγμα χαρτιου.
Ο πελατης θα πρεπει να αποστειλει το προιον με δικα του εξοδα.
Η εταιρεία μας θα παραλαβει το προιον, και εντος 10 ημερολογιακών ημερων ειναι υποχρεωμενη να απαντησει στον πελατη.
Με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο, ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών, κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή είναι παλαιότερης τεχνολογίας κλπ. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. 1+1 δώρο) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Τα συμβατά μελάνια (ΙΝΚ) που παρέχει η b2btoners είναι δοκιμασμένα και πιστοποιημένα ότι δουλεύουν στους εκτυπωτές που αναφέρονται στις προδιαγραφές του κάθε μελανιού. Υπάρχουν όμως, ελάχιστες, περιπτώσεις όπου σε κάποιους εκτυπωτές (λόγω αναβαθμίσεων) να παρουσιάσουν κάποια προβλήματα. H εταιρεία, σας συνιστά να μην ενεργοποιήσετε τον μηχανισμό της αυτόματης αναβάθμισης.
Αλλαγή γνώμης :
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας από το site απλά και μόνο λόγω μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης), υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
- Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
- Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.).
- Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.